۶ پاسخ

😐✋.

من پرستارم و با وجود یه دختر ده ساله و یه دختر یک ساله سر کار میرم

منم خیلی دوستدارم برم سرکار اما نمیدونم پسرمو کجا بزارم نه مادر نه مادرشوهر هیچ کدوم نزدیکم نیستن

من کارمندم

من کارمندم ، از صبح ساعت ۵ تا همین الان سرپا بودم .. واقعا پارم ولی بالاخره دارم میرم بخوابم

من تو خونه کار میکنم

سوال های مرتبط

مامان شاه پسر مامان شاه پسر ۱۴ ماهگی