😐✋.
من پرستارم و با وجود یه دختر ده ساله و یه دختر یک ساله سر کار میرم
منم خیلی دوستدارم برم سرکار اما نمیدونم پسرمو کجا بزارم نه مادر نه مادرشوهر هیچ کدوم نزدیکم نیستن
من کارمندم
من کارمندم ، از صبح ساعت ۵ تا همین الان سرپا بودم .. واقعا پارم ولی بالاخره دارم میرم بخوابم
من تو خونه کار میکنم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.