واقعا خیلی گرونه😂😂🤐باید دو سالگیش ک از شیر گرفتیم از این بخریم روزی یه وعده بدیم😂😂
من پسرم میخوره
من خودم میخورم🤣🤣🤣🤣خیلی خوشمزس
نیدو مثل همون پدیاشور هست عزیزم؟؟؟
منم ب بچه قبلیم میدادم خوب بود واقعن
البته من از اول چون خارجی دادم بچه ام عادت کرده بود بعد از اپتامیل من ایرانی گرفتم اصلا سیر نمیشد چون چربیش کم بود
عزیزم من بهش میدم خوبه
البته من از اول بچه ام اپتامیل خارجی میخورد تا ۱۱ ماهگی دیگه پیدا نشد از ۱۱ ماهگی دارم میدم خوبه عزیزم هنوز وزنش نکردم
پنج سال پیش واسه پسر بزرگم میگرفتم ۱۵۰ تومن
خوب بود ولی الان قیمتش چقدر زیاده
داداش من میخورد بچه بود خیلی خوبه و وزن میده ولی گرونه الان
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.