۶ پاسخ

ممنون ازراهنماییتون دوستان😘

۲تا۵سال میزنن

الان پسرمن یکسال وهشت ماهشه بایدواسش بزنن یان؟

یعنی چی تادوهفته بیشترنمیزنن؟

من پرسیدم از بهداشت گفت سرخک زیاد شده برا بچه های ۲تا ۵ساله میزنن تا دوهفته بیشتر هم نمیزنن

جزو واکسن ۱سالگی و۱۸ماهگی هست

سوال های مرتبط

مامان دوقلوهام🤩🤩 مامان دوقلوهام🤩🤩 ۲ سالگی