چجوری بچه رو از شیرخشک گرفتید .؟...

۱۲ پاسخ

ذره ذره به زور

بنام خدا یهو کلا ندادم اونام چیزی نگفتن🤣🤣 ولی دو روز یکم بی قرار بودن

به راحتی

تدریجی
اصلا خودش متوجه نشد که شیرش حذف شد 😁
حتی یک بارم برای شیر گریه نکرد

به راحتی

ببین اینایی ک میگن ذره ذره بگیر بنظرم اشتباهه چون بچه اذیت میشه واقعا من خودم خیلی سختم بود یروز تصمیم گرفتم کلا ندادم
حالا شب ک شد گریه میکرد ک شیشه شیر اخر اب قند ریختم تو شیشه دادمش دوشب برناممون همین بود ک بعد دوشب دیگه اونم ندادم فقط در طول روز انقد سرگرمش کردم ک شب از خستگی خوابش برد دیگه شیشه شیر هم نخواست الان ی ماهه تقریباً خداروشکر راحت شدم فقط دو شب اول سخت بود بقیش راحت

من اول با شیر گاو جایگزین کردم ....بعد چون طعمش براش دلنشین نبود کمتر خورد.
بعد از دیروز تصمیم گرفتم کلا از شیشه بگیرمش چون روزی یک پاکت شیر میخوره و جلوی اشتها شو میگیره
شیشه رو و پاره کردم گفتم ببین خراب شده
اونم چون عادت داره به همون شیشه هر وقت میگه شیشه میخوام براش تو لیوان یا شیشه دیگه آوردم میگه نه نمی‌خورم
منم شیر و تو فرنی میریزم .

ندین فقط دو شب اول سخته شکمش خوب سیر کنید نصف شب بیدار بشه گریه هم کنه بغلش کنید ولی چیزی ندین بهش چون اگر عادت کرد همیشه بلند میشه ولی صبح بیدار شد صبحونه بهش بدین من که اینجوری از شیر گرفتنش البته من اول از شیر روز گرفتمش یه مدت فقط اخر شب میدادم دیگه از عید ملا گزفتمش

هیچی بهش شیر ندادیم

پاستوریزه میدم فقط شبا موقع خواب

کم کم وعده هاشو کم کردم
با خوراکی سرشو گرم میکردم سعی میکردم شکمش سیرباشه تاکمتر درخواست شیر کنه یامیبرمش بیرون پارک مهمونی ایناکه سرش گرم بشه
ازهمه مهم تر شیشه رو ازش گرفتم باقمقمه یالیوان بهش شیردادم سخت بود ولی خیلی موثر بود

فعلا شیر پاستوریزه جایگزین کردم
روز سعی میکنم سرگرم کنم ولی. میخاد بخوابه حتما باید بخوره

اگر فهمیدی ب منم بگو من فعلا شیر روز که میگه بهم شیر بده اگه قبلا بالای120میدادم الان هنر مندانه کردمش90شبم پامیشه قبلا زیاد میدادم میگفتم گشنشه الان 90میدم.تا ببینم حرکت بعدی چیه هنوز نمیدونم

سوال های مرتبط