زیاد بهش نده.پستونک بذار دهنش
گریه ش حتما به خاطر گرسنگی نیس شاید علت دیگ داره وقتی همین روزا میبرید بهداشت و متخصص کودکان برای کنترل زری از متخصص بپرسید شاید دلیل دیگ داره گریه میکنه شاید این مدل شیرخشک باهاش سازگاری نداره برای بچه یه روزه نباید بیش از اندازه شیر داد که
هر دو ساعت 30تا اب یه پیمانه شیر
اول یکی و نصفی یعنی ۴۵ سی سی درست کن
اگر دیدی باز گرسنه است ۶۰ سی سی ( دو پیمانه ) بده شاید ۶۰ سی سی زیاد باشه براش
هر دو ساعت یک پیمانه عزیزم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.