من ۴۰ روز سوراخ کردم و دائم دو طرفِ گوشواره رو پماد جنتامایسین میزدم و گوشواره رو توی گوشش میچرخوندم و جلو عقب میکردم که پماد داخل بره
توروخدا قبل از ۶ ماهگی گوش بچه رو سوراخ نکنید سیستم ایمنی بدنشون هنوز خیلی ضعیفه اگه خدا نکرده عفونت کنه یا به گوشواره حساسیت نشون بده خییییلی سخت خوب میشه
من ۴۰روزگی سوراخ کردم اگه قصد سوراخ کردن گوش هاش رو داری هر چه زودتر بهتر فقط همون لحظه درد داره تند تند حموم ببر آب بخوره و پماد چشمی از این کوچولو ها بزن
من 22روزگی سوراخ کردم خیلی کم اذیت شد
من میخوام پنج شش ماهگی سوراخ کنم
من دوماهگی سوراخ کردم .....
بزرگتر بشه لوب گوشش ضخیم تر میشه دردش زیادتر میشه ....
من دو ماه و خورده ایش شد سوراخ کردم راصیم
من که گذاشتم یکم جون بگیره و راحتتر شیر بدم بعدش ... چون همش رو گوشاش موقع شیر میخوابه اذیته
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.