۸ پاسخ

من ۴۰ روز سوراخ کردم و دائم دو طرفِ گوشواره رو پماد جنتامایسین میزدم و گوشواره رو توی گوشش میچرخوندم و جلو عقب میکردم که پماد داخل بره

تو‌روخدا قبل از ۶ ماهگی گوش بچه رو سوراخ نکنید سیستم ایمنی بدنشون هنوز خیلی ضعیفه اگه خدا نکرده عفونت کنه یا به گوشواره حساسیت نشون بده خییییلی سخت خوب میشه

من ۴۰روزگی سوراخ کردم اگه قصد سوراخ کردن گوش هاش رو داری هر چه زودتر بهتر فقط همون لحظه درد داره تند تند حموم ببر آب بخوره و پماد چشمی از این کوچولو ها بزن

من 22روزگی سوراخ کردم خیلی کم اذیت شد

من میخوام پنج شش ماهگی سوراخ کنم

من دوماهگی سوراخ کردم .....
بزرگتر بشه لوب گوشش ضخیم تر میشه دردش زیادتر میشه ....

من دو ماه و خورده ایش شد سوراخ کردم راصیم

من که گذاشتم یکم جون بگیره و راحتتر شیر بدم بعدش ... چون همش رو گوشاش موقع شیر می‌خوابه اذیته

سوال های مرتبط

مامان پرنسا مامان پرنسا ۱۱ ماهگی
مامان فندق مامان فندق ۱ ماهگی
مامان زینب❤️یلدا مامان زینب❤️یلدا ۶ ماهگی
مامان اوا و ایلین مامان اوا و ایلین روزهای ابتدایی تولد
مامان هیرا👧🏻 مامان هیرا👧🏻 ۸ ماهگی