۹ پاسخ

منم دکتر رفتم گذاشتم الان 3ماه بیشتره راااااحت میشی اما تا 3ماه رعایت کنی بهتره مثلا بار سنگین بلند نکنی یاهول ندی ماه اول باید بازم جلوگیری کنی تا سونوگرافی بری و بعدش راحتی و رابطه هم خشن نباشه یهو تکون میخوره

من نزاشتم ولی با قاطعیت بهت میگم فقط یه دکتر خصوصی که بهش بتونی اعتماد کنی فقط برو بزار وگرنه اینایی که گفتی واسه دولت کار میکنن قابل اعتماد نیستن ریسک نکن

من گذاشتم تو مطب پیش دکترم..خیلی ادم راحت میشه ولی برا هرکسی یجوره...من پریودی هام خیلییییی طولانی شد...از هفت روز به 13 روز تغییر کرد...موقع تخمک گذاری هم درد و لک میبینم...کلا اذیتم کرد...میخام برم بردارم..

کلا مرکز بهداشت ممنوعه باید مطب زنان یا مطب های مامایی بزاری

من پیش دکترم گذاشتم مطب خصوصی

من دخترم ۶ماهش شد گذاشتم توی مطب هیچ مشکلی ندارم حتی قبل ایودی دائم عفونت میگرفتم بعدش عالی شد همه چی من ده ساله گذاشتم آلمانی

من دکتر رفتم گذاشتم فک کنم دو سالی میشه

من مطب دکتر رفتم

من گذاشتم اما بعدش عفونت گرفتم رفتم گفتم درش آورد .به نظر منم دکتر بری خیلی بهتره

سوال های مرتبط