۵ پاسخ

چقدر وزنتون ؟
مایلید باهم رژیم بگیریم؟همدیگرو تشویق کنیم؟

قیمتش چقدره ازداروخونه خریدی بدون نسخه یا با نسخه؟

لعنت به اين امپول ها و حالت تهوع تخمي بعدش اه اع

با امپول لاغری بایدرژیمم بگیری

اول اینکه گرونه خودت نزن که حیف بشه ؛ دوم اینکه آره جواب میده ؛ من سه چهار روزه فست گرفتم و سالم خوری واقعنی حس میکنم سبکتر میشم

سوال های مرتبط

مامان سهیلم مامان سهیلم ۲ سالگی
سلام سلام
بیام از تجربم بگم واسه اسپارتینا ک خیلی پرسیده بودین
اول اردیبهشت بود ک دویتم پزشکه و معرفی کرد اون موقع ۷۴ کیلو بودم
شروع کردم با دوز ۵ زدن ۳ هقته هر سه شنبه دوز ۵ زدم شدم ۶۷ کیلو هفته چهارم رو دو تا ۷ونیم زدم و دیدم ع شدم ۶۳
جمعه هم دوز ۱۰ زدم
این وسطا رفتم چکاب کامل و سونو کامل چون میترسیدم خداروشکر همه چی اوکی بود و مشکلی نداشتم
پریودیم عقب نیفتاد
علایم خاصی ب جز ی روز استفراغ شدید و اسهال نداشتم
یبوست نشدم
فقط روزای اول ی حالت کسالت و بیمارگونه داشتم خسته بودم
اب زیاد میخورم
الان وزنم دقیقا ۶۲ هست
و منتظرم ببینم بعد سه دوره دوز ۱۰ چند میشم
حقیقتا ب شدت اعتماد بنفسم رفته بالا
خودمو بیشتر دوست دارم
همه لباسام گشاد و بد شدن و زشت
میرم لباس بخرم خودم کیف میکنم تو روحیه ام‌واقعا تاثیر گذاشته
اینم بگم
خودم شیرینی ب طدر کامل حذف کردم قند مصنوعی کامل حذف کردم
صبحا بیدار میشم اب ولرم میخورم ی لیوان
پیاده روی هم هی نسبتا کم دارم
ی مقدار هم پهلو درد شدم روزای اول ک طبیعیه انگار
سوالی بود در خدمتم❤️😍