۵ پاسخ

ببین منم تنبلی تخمدان دارم.
ابان پارسال رژیم و شروع کردم و ماه اول فقط یک کیلو و ۳۰۰ گرم کم کردم. توی یک ماه فقط یک و۳۰۰ ...منم خیلی گریه کردم ولی ناامسد نشدم و ادامه دادم و الان بعد ۷ماه ۱۱کیلو کم کردم. میدونم شاید با خودت بگی توی ۷ماه ۱۱کیلو کمه. ولی من خوشحالم که ۱۱کیلو کم کردم حالا اینکه تو چند ماه اینش برام مهم نیست.
بازم شما بدنت بهتر از من جواب داده که تو ۱۱ روز ۱/۵ کیلو کم کردی. توی رژیم فقط باید نا امید نشی و صبور باشی

عزیز نا امید نشو اوناییکه بیشتر کم میکنن اب بدنشون هست
شما همین فرمون برو جلو
فقط اب و زیاد مصرف کن
از قدیم گفتن اهسته و پیوسته

خب کالری تثبیتتون چقدر بوده شاید شما نسبت به کالری تثبیت مثلا ۲۰۰ تا کمتر خورده باشی که اینجوری کم وزن کردی و درسته

باامپول کمه بنظرم امپول نزن خودت کم کن با رژیم درست

بعضی از چاقی ها از زیاد خوردن نیست، تنبلی تخمدان، کم بودن متابولیسم و مشکلات روده و معده، اینموارد با آمپول لاغر نمیشن چون مسئله مقدار غذا نیست

سوال های مرتبط

مامان S A M Y A R مامان S A M Y A R ۲ سالگی
اينجا خيلي ميبينم كه دنبال رژيم و لاغري و لاغر شدن هستن
گفتم تجربه هامو بگم شايد به دردتون بخوره
من از بچگا چاق بودممم تا ١٥سالگي ١٥ سالم شد ١٠٥كيلو بودم و خيلي بدم ميومد از خودم همون موقع تصميم به لاغري گرفتم رژيم و ورزش تر يك سال و نيم شدم ٧٣ كيلو
الانم ١٥سال ميگذره ٧٧ كيلوعم ديگه رژيم نيست و غذاي معمولي ميخورم
اين چندوقت خيلي دنبال اين بودم اين ٤-٥ كيلو وزن رو كم كنم و به وزنم قبام برگردم
همهههه مدل رژيم رو امتحان كردم از كتو بگير تا كانادايي و كالري شماري و كوفت و زهرمار واقعا بچه ها هيچي هيچي بهتر از سالم خوري جواب نيست، يعني سالم خوري بشه سبك زندگيتون 🥺 شايد دير وزن كم كنيد ولي كم كنيد واقعا موندگاره و ديگه زياد نميكنيد
اين امپول هاي افتضاح لاغري سكتش نريد من مانجارو زدم مليتايد اسپارتينا ماسيزا
وليحدا از حالت تهوع بد خيليييي بدكه بهترن ميده در حدي كه فكر ميكنيد مسموميت شديد شديد بنظر من روي مفاصل و استخون تاثير ميزاره
چندماه قبل يه نقاله خوندم كه ميگفت به مرور روي مفاصل تاثير ميزاره من وقتي امپول ميزدم پا درد ميگرفتم الان پادرد روم مونده انگار كمه هااا ولي درد ميكنه بنظرم اين امپول ها چندسال ديگه عوارض خودشو نشون ميزه مثل واكسن ها
خلاصه اين وزن كم كردن يهويي رو بزاريد كنار صبر داشته باشيد و فقط و فقط سالم خوري و ورزش كنيد
قند شيريني رو حذف كنيد به مرور تاثيرشوميبينيد و لذت ميبريد
يادمه اون موقع كه سالم خوري ميكردم ديگه دنبال اين نبودم وزن كم كنم ولي ميرفتم رو ترازو ميديدم ااا بازم كم كردم

پوشك بچه فرزند استامينغوو پلارژين چند سيسي پاراكيد پوشك گرون شيرخشك از شيرخشك شيرپاستوريزه خوا بچه هورمون رشد وزن بچه قد بچه