ببین منم تنبلی تخمدان دارم.
ابان پارسال رژیم و شروع کردم و ماه اول فقط یک کیلو و ۳۰۰ گرم کم کردم. توی یک ماه فقط یک و۳۰۰ ...منم خیلی گریه کردم ولی ناامسد نشدم و ادامه دادم و الان بعد ۷ماه ۱۱کیلو کم کردم. میدونم شاید با خودت بگی توی ۷ماه ۱۱کیلو کمه. ولی من خوشحالم که ۱۱کیلو کم کردم حالا اینکه تو چند ماه اینش برام مهم نیست.
بازم شما بدنت بهتر از من جواب داده که تو ۱۱ روز ۱/۵ کیلو کم کردی. توی رژیم فقط باید نا امید نشی و صبور باشی
عزیز نا امید نشو اوناییکه بیشتر کم میکنن اب بدنشون هست
شما همین فرمون برو جلو
فقط اب و زیاد مصرف کن
از قدیم گفتن اهسته و پیوسته
خب کالری تثبیتتون چقدر بوده شاید شما نسبت به کالری تثبیت مثلا ۲۰۰ تا کمتر خورده باشی که اینجوری کم وزن کردی و درسته
باامپول کمه بنظرم امپول نزن خودت کم کن با رژیم درست
بعضی از چاقی ها از زیاد خوردن نیست، تنبلی تخمدان، کم بودن متابولیسم و مشکلات روده و معده، اینموارد با آمپول لاغر نمیشن چون مسئله مقدار غذا نیست
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.