اشتباه اصلیت اینع برنج قط میکنی هرده کیلو وزنت باید ی قاشق برنج بخوری دو قاشق سر خالی خورشت
برنجمم حذف نکردم فقط کم کردم اما کلا قند مصنوعی حذف کردم . قند طبیعیم محدود میخورم
من تو ۷ ماه ۲۵ کیلو کم کردم
من فست گرفتم، هفته اول همون غذاهای همیشگی خوردم ولی یک چهارم کم کردم، از ساعت ۷ غروب تا ۱۰ صبح هم فقط اب و چای میخورم، هفته دوم مثلا بجای گوشت و مرغ اومدم حبوبات و تخم مرغ خوردم ک پروتئین به بدنم برسه، هفته سوم کربوهیدرات خیلی خیلی کم استفاده کردم مثل برنج، نون، ماکارونی، سیب زمینی اینا، هفته چهارم مرغ گوشت بصورت کبابی و گریل شده خوردم
توی چهار هفته ۴ کیلو کم کردم، اینم بگم همش هم رعایت نکردم
من 78شدم
با عرق زیر سرکه سیب خیلی خوب لاغر شد
72رسیدم
دوباره ول کردم 75شدم الان
اراده نمیکنم به رژیم
من فست گرفتم از ۷۵رسیدم ۵۹تا سه چهار ماه پیش الانم ۶۱و همین وزن و دوسدارم ۵۹خیلی لاغربودم قدمم ۱۵۹
همین روندو برو
پیاده روی منظم هم داشته باش
ما رژیم خدایی داریم
همچی بخور ولی کم بخور فقط شکر و قند و حذف کن
میدونی برای اینکه زود زده نشی از رژیمت نباید خیلی سختش کنی حذف نکن برنج و هشت قاشق بخور ولی حتما بخور چیزای مضرو نمیگم ولی بقیه چیزارو به اندازه بخور بعد اینکه من اینطوریم که از ده شب به بعد هیچی جز اب نمیخورم تا فردا صلحونه یجورایی مثل رژیم فستینگ
با نخوردن من ۱۲ کیلو کم کردن ببین نخوردن واقعیییی هیچی نمیخوردم هیچیییی
لازم نیست زیاد رژیم غذایی سخت بگیری بجاش تو خونه برقص یا کلاس رقص شافل ثبت نام کن خیلی زودتر لاغر میشی
اصلا 11 کیلو ت ماه اصولی نیست
کلی عوارض داره
ریزش مو...
درد معده و......
رژیم اصولی ینی ب میزان هر۱۰ کیلو ی قاشق بزنج تو باید ناهار۷/۸قاشق بزنج بخوری؟ صبحانه ی استکان شیر و خرما، یا ارده و شیره انگو با دوکف دست سنگک،شامم تخم مرغ ابپز یا عدسی لوبیا یا خوراک لوبیا سبز سعی من روغن کم کنی
منم 73هستم
میخوام شروع کنم ولی نمیتونم
منم خیلی دلم میخواد ده کیلو کم کنم ولی لامصب هیچ تکونی نمیخوره
اصلا جلو خوردنم نمیتونم بگیرم
برنج رو اصلا حذف نکن تعداد قاشقت رو کم کن
نون هم فقط تست یا سنگک بخور اونم با کف دست اندازه بگیر
برنامه کالری شمار بریز ازش استفاده کن
برنج چرا تعطیل میخوای کچل شی یهو بخوای شدید لاغر شی وسطش زده میشی کم کم حذف کن برنجم روزی یه قاشقش رو کم کن چیپس پفک بستنی کیک شکلات اینا حذف کن برنج هفته ای،سه تا چهار بار بخور هفت قاشق غذا خوری سر خالی نون هم یه کف دست بخور صبح ها اب زیاد بخور قبل غذا بدنت ب همه چی نیاز داره ولی ب اندازه
برنج و قطع کن یک هفته بعد میبینی دسته دسته موهات میریزه! اینجوری رژیم گرفتن اصولی نیست ک!!! حذف کااامل قندیجات مصنوعی،چربی بشه حداقلللل ،میزان کربوهیدرات کمتر و پروتیین بیشتر اینجوری درسته
قدت چنده؟
من ماه دومه رژیمم
البته خیلی هم سخت گیری نکردم
ماه قبل 3 کیلو کردم کردم
از 79 کیلو
ایول تو می تونی👌🏻👌🏻👌🏻😂😍
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.