دختر منم ۱۱عه وزن نمیگیرع اصلا
هعی بچه منم همینه رو ده کیلو استپ زده دارو تقویتی هم میدم اصن فایده نداره
پسر منم همیطوره🤦♀️ازهمه بچه های فامیل کوچیک تره
دختر منم وزن نمیگیره اصلا
همین که یکم وزن میگیره یه ذره به چشم میاد با زرتی مریض میشه همون وزن که اضافه کرده شاید بیشتر هم کم میکنه
دخترم منم همینه دکترتغذیه بردمش مولتی ویتامین داد و اهن ولی ازمایش روده هم حتما انجام بدین من دکترواسش نوشت فکرکنم سلیاک داره دختر من هنوز نبردم جوابازماییششو نشون دکتربدم
پسر منم11کیلوعه
دختر منم همین
مولتی ویتامین بهش بده شاید اشتها نداره
والا فهمیدی به منم بگو.
دختر من ۱۰.۵۰۰ هست
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.