۲ پاسخ

حوری تو چند گرفتی آمپول و ؟
هفته ای یکبار باید بزنی توام ؟

من اومدم تاپیک بزارم اتفاقا همین موضوع که شما گذاشتین 😃
من امروز اولین آمپول و شروع کردم ...
تو چه مارکی گرفتی ؟؟
من از داروخانه گرفتم

سوال های مرتبط