۷ پاسخ

من رفتم خیلی بهتر هواپیما بود به نظرم .
۹ ماهگی هواپیما رفتیم
امسال مهر قطار (یک سال و نیم بودن )

من دوسه ماه پیش رفتم به غلط کردن افتادم

ما آبان رفتیم مشهد پسرم انقد بهش خوش گذشت بازی کرد خیلی دیگه ساعت ۲ اینا بود خوابید تا صبح که رسیدیم

قطار خیلی بهتر از ماشینه
تایم شب بلیط بگیری خوبه که بخوابه
حوصلشم سر بره میری میچرخونی تو کابینا
برا قیمت هم بزن گوگل سایت علی بابا

قطار انقدد تکون داره که میخوابه،سعی کن شب بگیری و تاشبم نذاری بخوابه که شبو تا صبح توی قطار بخوابه،

سلام
ما اردیبهشت رفتیم هوایی
ولی اگه کمکی داری مادری خواهری ببر با خودت
ما خودمون ۳تا بودیم منو همسرم پسرم
سخت بود ولی خوش گذشت واقعا

فکرش رو از سرت بیرون کنننننن

سوال های مرتبط