الان که همه جا گرمه مشهدم مستثنا نیست ولی خب سعی کن تو مسافرت سخت نگیری چون هم خودت لذت نمیبری هم بچه ها و هم سخت میگذره
بابا و داداش من اینجا هتل دارن اگه خواستی شماره بدم باهاشون صحبت کن ببین چجوریه
خیلی هوا گرمه الان
گرما زده میشن اگ بچه کوچیک داری اصلا تایم مناسبی نیست
الان هوا گرمه اصلا جایی نرو
اگرکوپه دربست بگیری راحت میری به مقصدمیرسی من پسرم ودخترم رفتیم زاهدان رفتنی کوپه شش نفره بودیعنی جگرم خون شدتارسیدم ولی برگشت کوپه چهارنفره دربست گرفتم اصلاحالیم نشدکی رسیدم
رهاااا کن برو خوش بگذره
اگه بچه هات حساسن و اهل غذای بیروننیستن به نظرم اصلا فصل مناسبی برای سفر به مشهد نیست چون خیلیییی اونجا گرمه
آخرای شهریور عالیه یا اوایل مهر
چون الان پر از توریسته و آلودگی زیاده و چون هوا گرمه انتشار آلودگی هم چندبرابره
نه عزیزم
هوا ک گرم هست اما برا شما که از آبادان تشریف میارین خوبه
خوش تشریف میارین و زیارت تون قبول
ملحفه ببر پهن کن کف کوپه بزار راحت هی راه برن توی راه شربت آبلیمو خاکشیر درست کن اونجا هم هتل آپارتمان بگیر بتونی خودت غذا درست کنی سخت هست ولی ارزششو داره عزیزم به سلامتی بری
نه چرا اذیت بشید ، ولی کلا شب ببرشون حرم ، روز خیلی گرمه .
قطار که عالی هس اصلا اذیت نمیشی اگر کاروان نیست سویت بگیر خودت غذا درست کن برنج هم ببر همراه خودت
نه اذیت نمیشی فقط باید هتل آپارتمان بگیری تا خودت براشون غذا درست کنی چون میگی به غذای بیرون عادت ندارن
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.