۱۰ پاسخ

مشهدددد اروم و همه در حال خرید هیچ‌خبرییییی نیست

مامانم اینا دیروز مشهد بودن امنه گلم

خیلی جاها هنوز شکر خدا امنه ولی ادم خودش حس میکنه از خونش دور بشه بده 😂

ماهم بلیط قطار داشتیم برا فردا ولی احتمالا نریم
امنه ولی من دوس ندارم از شهرم دور شم

امنه انگار ولی خب ماهم نتونستیم بریم

شوهرم میگه بریم مشهد ولی اولا عید خیلی شلوغ میشه دوما بخاطر جنگ دوست ندارم از شهرم دور بشم احتمال زیاد نریم جایی

فعلا امنه اما من خودم دور سفر رو تا انشاالله تموم شدن جنگ خط کشیدم انشاالله تموم بشه میریم سفر

اوضاع امن و امان هیچ خبری نیس بهترین وقته بیا مشهد

ان شاءالله اگه رفتی خیلی دعامون کن

همچی امن و امانه مشهد

سوال های مرتبط