بله عزیزم منم ۱۳ خردادم میبرم چون تو اتاق کولر روشنه بچه از گرمای تو بدن وارد محیط شده اذیت میشه نهایت استفادم نشد برمیگردونم
من ۲۰ خرداد داده وقت ولی میبرم میترسم هوا اصلا هیچیش مشخص نیست
بله عزیزم میبرم چون ممکنه کولر روشن باشه بچه سردش بشه
نگاه به گرمانکن بیمارستان خیلی سرده برای بچه پتو ببربعدا بیرون که اومدی یه دورپیچ کافیه چون گرمه اگه توبیمارستان مواظبش نباشی فورا سرما می خوره عزیزم
مونده شرایط اب هوای شهرتون سرده ببر
پتوی گلبافت ؟ چرا یعنی لازم میشه ؟؟
برا بچه زیرش میزارن ، ببر
ن بابا تو این گرما 🥴
گرمه هوا برا بچه ک نبر
بتوچرا هوا ی گرم 🙄. برا بچه ک یه دور بیچ نازک کافی
اره ببر
برای خودت یابچه؟
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.