۱۲ پاسخ

من پسرم اصن رنگ امیزی بلد نیست

اره خوبه
پسرمنم همین قد بلده
تازه گاهی نمیشینه یه شکلو کامل رنگ‌کنه

کلا پسرا همینطورن

عالی...

عالیه ،
دختر من. خیلی بیرون خط رو. رنگ میکنه

من دخترم رنگ آمیزیش خوبه نقاشی نمی‌کشه

خیلی خوبه بزرگتر بشه هم بهتر میشه

آفرین عالیه🌹❤️

خوبه، پسر بچه ها اکثرا از رنگ امیزی خوششون نمیاد،اینو دخترم رنگ امیزی کرده

تصویر

عالیه

عالیه آفرین
دختر من کل صفحه رو رنگ می‌کنه😁

چ قشنگ افرین

سوال های مرتبط