۲۳ پاسخ

یا خدا چطوری اینهمه بچه بزرگ کرده 😂😂
من یدونه دارم انگار چندین سال پیر شدم

فک کنم با کاند.......هنوز آشنا نشدن 🤣🤣🤣

یاااا ابلفضلللل

نه انقدر زایمان کرده همون ده سانت مونده نیاز به فشار نیست 😂

فقط اسم ها چقد هماهنگ 😂😐

من از تک فرزندی بدم میاد احتمالا ۲،۳سال دیگه یکی دیگه بیارم ولی این حجم از بچه رو میخوان چکار خداوکیلی؟؟!!!🙄

من دومی رو هم آوردم و الان وحشت رده ترم حامله و بچه کوچیک میبینم فشارم میوفته😅

منم از بارداری و بچه داری فراری ام 🤣اره قربونت منم دیگه بچه نمیاااارممممم

من ک همین یدونه بسمونه
اگرم زمانی بخوایم دخترم اگه ۶،۷سالش شد شاید بهش فکر کردیم
اگر خدایی نکرده تو این مدت باردار شم نگه نمیدارم

چ جالب دوتا درمیون پسر زاییده🤣🤣🤣

منم دقیقا مثل شما بودم
تا اینکه بعد ۸سال گول خوردم و یکی دیگه زاییدم،درسته وجودش رو شکررر🤲🤲🤲ولی دیگه استراحتِ بچه اول رو هم ندارممممممممم😵‍💫😵‍💫😵‍💫😵‍💫
بعصی مواقع رد میدم🤕

وای دخترم و با دنیا عوض نمیکنم ولی دیگه توان ندارم منم همینم میبینم کسی حاملس حالم بد میشه

چقدر هم متفاوته اسماشون 😅😅

والا دوست ابجیم الان ۲۹سالشه پنجمی و حامله است ،نمیدونم اینا چشونه من ک کونم پاره شده از دست همین یکی 😂😂😂انقد اذیت میکنه

این مرده دیگه کمر نداشته والا فنر داشته😂😂😂

منم مثه توام😂

وای اسماشون داره هی بروز تر میشه🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

خوشبحال زنه،چه حوصله ایی داره،چه توانی داره

شناسنامه‌ی پدرشوهرم باورتون میشه همش پره ک برا اخریا دیگه جایی نبوده😐😂

هیچ کدوم بهش وفا نمیکنن مگه ما برا پدر مادرمون چیکارکردیم

من دلم میخاد ولی وقتی اذیتای اینو میبینم دیگه بیخیالش میشم😬😂

یا قمر بنی هاشم اینا کی هستن فامیلتن؟؟

چرا بجز افسانه بقیه همه اول کد ملیشون یکی هست

سوال های مرتبط