یا خدا چطوری اینهمه بچه بزرگ کرده 😂😂
من یدونه دارم انگار چندین سال پیر شدم
فک کنم با کاند.......هنوز آشنا نشدن 🤣🤣🤣
یاااا ابلفضلللل
نه انقدر زایمان کرده همون ده سانت مونده نیاز به فشار نیست 😂
فقط اسم ها چقد هماهنگ 😂😐
من از تک فرزندی بدم میاد احتمالا ۲،۳سال دیگه یکی دیگه بیارم ولی این حجم از بچه رو میخوان چکار خداوکیلی؟؟!!!🙄
من دومی رو هم آوردم و الان وحشت رده ترم حامله و بچه کوچیک میبینم فشارم میوفته😅
منم از بارداری و بچه داری فراری ام 🤣اره قربونت منم دیگه بچه نمیاااارممممم
من ک همین یدونه بسمونه
اگرم زمانی بخوایم دخترم اگه ۶،۷سالش شد شاید بهش فکر کردیم
اگر خدایی نکرده تو این مدت باردار شم نگه نمیدارم
چ جالب دوتا درمیون پسر زاییده🤣🤣🤣
منم دقیقا مثل شما بودم
تا اینکه بعد ۸سال گول خوردم و یکی دیگه زاییدم،درسته وجودش رو شکررر🤲🤲🤲ولی دیگه استراحتِ بچه اول رو هم ندارممممممممم😵💫😵💫😵💫😵💫
بعصی مواقع رد میدم🤕
وای دخترم و با دنیا عوض نمیکنم ولی دیگه توان ندارم منم همینم میبینم کسی حاملس حالم بد میشه
چقدر هم متفاوته اسماشون 😅😅
والا دوست ابجیم الان ۲۹سالشه پنجمی و حامله است ،نمیدونم اینا چشونه من ک کونم پاره شده از دست همین یکی 😂😂😂انقد اذیت میکنه
این مرده دیگه کمر نداشته والا فنر داشته😂😂😂
منم مثه توام😂
وای اسماشون داره هی بروز تر میشه🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣
خوشبحال زنه،چه حوصله ایی داره،چه توانی داره
شناسنامهی پدرشوهرم باورتون میشه همش پره ک برا اخریا دیگه جایی نبوده😐😂
هیچ کدوم بهش وفا نمیکنن مگه ما برا پدر مادرمون چیکارکردیم
من دلم میخاد ولی وقتی اذیتای اینو میبینم دیگه بیخیالش میشم😬😂
یا قمر بنی هاشم اینا کی هستن فامیلتن؟؟
چرا بجز افسانه بقیه همه اول کد ملیشون یکی هست
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.