۴ پاسخ

شدی پریود؟

اگ شیر خودتو میدی عادیه منم تاخیری میخوره

اگه شیر خودتو میخوره طبیعیه و اشکالی نداره

منم ۹ فروردین شدم اردیبهشت نشدم
بی بی هم زدم منفی بود
خیلی بده پاهام گرفتن
میگن اگ شیر خودتونو میدین بخاطر میک زدن بچه هس

سوال های مرتبط