سیب درختی و چطور میدین ب بچه‌ها

۵ پاسخ

من توی همه سوپ هاش میریزم با بقیه مواد میپزه. باعث میشه سوپ شیرین و خوشمزه بشه.کلا من هرچیو بخوام شیرین کنم سیب میریزم بپزه با سیب شیرینش میکنم.

خام پوره میکنم دکترش گفت نه بخار پز نه آبپز کن چون خاصیت سیب یا هر میوه ای رو از بین میبره فقط پوره بکن بده بخوره
من یه جا خوندم درصورتی میتونی بخار پز یا اپز کنی که بچه ات رفلاکس داشته باشه بخاطر اذیت نشدن 🙏🏻☺️

بخار پز

یخارپز و له

پوست میکنم بعد ابپز

سوال های مرتبط

مامان دلوین مامان دلوین ۱۷ ماهگی