مامانا سیب درختی رو چطور پوره کنم

۲ پاسخ

من ، بخار پز میکنم،بعد با پشت قاشق از صافی رد میکنم ، یه کم خنک شد،شیر خشک اضاف میکنم.

بخار پز کن نرم میشه با پشت قاشق له کن

سوال های مرتبط

مامان دلوین مامان دلوین ۱۷ ماهگی
مامان مهرسام💙 مامان مهرسام💙 ۱۵ ماهگی
مامان جوجو🐣 مامان جوجو🐣 ۸ ماهگی