پوره سیب درختی رو چجوری درست کنم میشه دقیق بگید؟

۳ پاسخ

سیب ابپز یا بخار پزکن بعد با یکم اب میکس کن تارقیق بشه

پوست سیب رو بگیر تیکه تیکه کن بذار بپزه بعد لهش کن سرد که شد با شیر خشک یا شیر مادر قاطی کن بده نوش جان کنه

سیب بخارپز کن اگ آبپز کنی مزه آب میده نمیخوره

سوال های مرتبط

مامان 💕ایلار🫠🌙 مامان 💕ایلار🫠🌙 ۸ ماهگی