۳ پاسخ

من سیب پوست کنده رو رنده میکردم تو فرنی بعد هم میکس میکردم .

سیب درختی پوست بگیر با یه ذره آب با شعله کم بذار بپزه بعد باتوجه به غلظتی که همیشه میدی رقیق کن‌بده بخوره

بخار پز کن بعدم‌میکس

سوال های مرتبط

مامان فندق مامان فندق ۶ ماهگی
مامان آیهان و آیماه مامان آیهان و آیماه ۱ سالگی
مامان مهرسام💙 مامان مهرسام💙 ۱۵ ماهگی