سلام میشه بگین پوره سیب رو چجور درست میکنید

۲ پاسخ

سیبو بپز بعد میکس کن

سیب خورد کن تو قابلمه بریز ۶۰ سی سی اب بدیز بزار بپزه .بعدش میکسش کن میشه پوره .
یا قابلمه اب کن یک سبد فلزی بزار سیب داخلش و درب قابلمه رو ببند تا بخار بپز بشه و میکس یا لهش کن

سوال های مرتبط

مامان آیهان و آیماه مامان آیهان و آیماه ۱ سالگی
مامان فندق مامان فندق ۶ ماهگی