۳ پاسخ

تو قابلمه یکم آب بریز توری بزار روش سیب یا هویج رو بزار بخار پز بشه. وقتی خوب پخت لهش کن یکم با آب رقیق کن بده کوچولوت

روی بخار اب میپزم، بعد قشنگ له میکنم خواستین میتونین با فرنی قاطی کنین

بخارپزکن له کن بده بخور

سوال های مرتبط

مامان جوجه مامان جوجه ۱۰ ماهگی
مامان یسنا❤😘 مامان یسنا❤😘 ۱ سالگی
مامان دلوین وتو دلی مامان دلوین وتو دلی ۱۵ ماهگی