سلان مامانا پوره سیب رو چجوری درست میکنید؟

۵ پاسخ

تو ماستم میتونید قاطی کنید هم مقویه هم بچه ها دوست دارن یا با فرنب قاطی کنید

قاچ کن یا بزار آبپز بشه یا بخار پز بعدش میکسش کن اگه خاستی با شیر خشک رقیق کن دخترم با شیر خشک خوشش نیومد با آب همونی که گذاشتم آبپز بشه میکسش کردم خوشش اومد

سیب رو پوست بگیر چهار قاچ کن بنداز داخل قابلمه بزار بپزه بعد که پخت با پشت چنگال یا حالا اگر دوست داشتی با گوشت کوب برقی لهش کن بده بخوره
البته من موقع پخت یه تیکه ی خیلی کوچیک چوب دارچین هم میندازم داخلش

تکه تکه های خیلی کوچیک سیب رو میزارم بااب ابپز بشه وقتی خیلی پخت و نرم شد پوره میکنم با یذره ابی ک همراه سیبا مونده

من درست میکنم خوشمزه نی نمیدم بهش توی فرتی میزنم

سوال های مرتبط

مامان مهرسام💙 مامان مهرسام💙 ۱۵ ماهگی
مامان مامان آرین😘 مامان مامان آرین😘 ۱۷ ماهگی
مامان لنا😍🥺🫀 مامان لنا😍🥺🫀 ۱۱ ماهگی
مامان لنا😍🥺🫀 مامان لنا😍🥺🫀 ۱۱ ماهگی