مامانا پور ه سیب درختی چطور. درست کنم؟

۳ پاسخ

من تو پستونک میوش خورد میکنم میخوره

اول بزار با آب بپزه نرم شه بعد رنده ریز بزن بده بخوره

بارنده

سوال های مرتبط

مامان دلوین مامان دلوین ۱۷ ماهگی
مامان کیاشا مامان کیاشا ۷ ماهگی
مامان کوچولو🐣❤️ مامان کوچولو🐣❤️ ۱ سالگی
مامان رادمان مامان رادمان ۸ ماهگی