۳ پاسخ

بزنی بهتره من قبلش زدم ۳یا۶ماه بعدش اقدام کردم.باعث سقط و تشکیل نشدن قلب میشه چون من قبلش داشنم قلبش تشکیل نشد دکترم ایناروگقت بهم واحبرحنما برن

من چکاب شدم گفتند لازم نیست بزنی

عزیزم تو چکاب اولیه بارداری که میدن اونجا مشخص میشه باید بزنی یانه همه نمیزنن بعضیا اونم بسنگی به جواب ازمایش داره

سوال های مرتبط