دوستان کسی میدونه بیمارستان مهدیه شوش سزارین دوقلو چقدر میگیره

۴ پاسخ

منم برا ی سونو ساعت 7 صبح نوبت گرفتم ساعت 2 ظهر تموم شد با کلی دادو بیداد حالم بده

دولتیه دیگه‌چقد‌مگه‌مبخواد‌بگیره- ولی خیلی داغونن پرسنلش‌من واسه یه سونو ۹ رفتم ۶ غروب نوبتم شد هیجای دنیا زن باردار انفد نمیشنونن

من یبار حالم بد شد رفتم
رسیدگی افتصاح بود

سوال منم هست

سوال های مرتبط

مامان نیهان کوچولوم🫄 مامان نیهان کوچولوم🫄 روزهای ابتدایی تولد
مامان پسرم 👦 👨‍👦 مامان پسرم 👦 👨‍👦 هفته سی‌وپنجم بارداری