سلام کسی‌هست بچش همسن بچه من باشه بهش اب بده

۱۳ پاسخ

اره عزیزم بچه هایی که شیرخشک‌میخورن اب هم میخورن فوق تخصص بهم گفت که بدم

نباید بدی ضرر داره

من میدم روزی یکبار در حد چند قطر هوا گرمه اب بدنشون کم میشه گناه دارن

با شروع غذای کمکی باید آب بدی

من هر جند روز یبار ۳۰ سی سی اب جوش نبات بهش میدم موقعی که سردیش میکنه

نباید بدی چون مزه ابو بفهه همش تشنش میشه

من هفته ای یکبار بهش آب جوش نبات میدم

من میدم خیلی کم

من هنوزم ندادم

نه نده ضرر داره

دکتر به من گفت نباید بدی

منم در حد سه چهار دفعه دادم

نه فقط بعضی وقتا که شیر خشک میدم یه خط بالاتر آب میریزم یه وعده میده

سوال های مرتبط