یا پول یا طلا بنظرم خوبه
دیگه بستگی به جیبت داره ازپنج به بالا
تا ببینم داداشم واسم چکار کرده
تازه پاگشام کنی باز باید کادو بدی همین ۵۰۰ سوت برای عقد مناسبه یه ۲۰۰ سوتم تو پاگشا بهش بده
برا عقد همون سکه نیم گرمی ک میگین خوبه برای عروسیشونم ربع میبرین که عالی این دوتا
الان هر قیمت طلا بحوای هست درسته ظریفن ولی خیلی خوشگلن واسه عروس هم خیلی خوبه
من ک جمعس عقد براردرم ی پلاک قلب ی گرمی خریدم برا عروس😐دیگ طلا خیلی گرونه نمیشه بیشتر
خواهرشوهرای دختر آبجیم بهش سکه گرمی دادن در حد سه چهارتومن بود بعدا گفتن
اول که بستگی به جیبتون داره و رسم و رسوم
عقد برادر شوهر منم چندماهه دیگس فک کنم در حد ربع یا کمتر بدیم
من واسه داداشم سکه یک گرمی خریده بودم
طلا یا پول بستگیدارع برادرم چیبه من کادو داده باشه من خودم یه برادرم هیچی نداد ولی یکی دیگه ۳گرم پلاک خریده بود خب وقتی ازدواج کنه باید پسش بدم اون داداشمم که هیچی رو عقد نداد ولی برای عروسی تولذ بچم طلا گرفت جبران کرد
طلای خوب
انگشتر یا گوشواره
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.