من اگ پسردار میشدم میکندم میخوردم فک کنم 🤣🤣🤣 اندازه نخوده
نه عفونت نیس پسرم دور تا دورش سفید و زرد شده بود. هیچ مشکلی نداره. فقط با شامپو بچه هر سری خرابکاری کرد بشور. من به روش حلقه انجام دادم و هیچ کرمی نزدم دکتر گفت نزن. و اینکه از روز دوم هر سری خرابکاری کرد با شامپو بشورمش من رعایت کردم خوبه
ن ن عفونت نیست کامل یه لایه اونجوری میاد روش خودش رفع میشه من دکتر وقتی پسرم ختنه کرد گف یه لایه زرد میاد روش نترسی اون عفونت نیست با شستشو خودش رفع میشه
پماد تتراسایکلین و پماد استریل چشمی خیلی خوبه
پماد تتراساکلین بزن عزیزم
به چه روشیه این نوع ختنه
فکر کنم عفونته اون سفید هاااا
روش بخیه ست؟
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.