واقعا موندم از این کار خدا، بخدا دلم ریش میشه تا عوضش میکنم، کلی استرس دارم تا این حلقه بیفته من دق میکنم
پسرمنم عفونت کرده وقتی میخوام عوضش کنم از گریه ضعف میکنه رنگش مثل گچ میشه. وقتی بازه بیشترگریه میکنه قنداق میکنم یکم آرومتره پوشک که به هیچ عنوان نمیزاره گریه میکنه.😭😭😭😭نمیدونم چیکارکنم امروز خودمم پابه پاش اشک میریختم😔
من ۱۶ روزگی ختنه کردم یکم عفونت کرد ولی دکترش گف موردی نداره خوب میشه زود خوب شد
پمادشو زدی؟؟باز بزارش پماد بزن ورم کرد خوب نشد ببر دکتر
به چه روشی ختنه کردی؟
منم از پسرم مثل عفونت شده بود رفتیم دکتر گفت اینا عفونت نیست فقط بازش بذار و مای بیبی به هیچ وجه نکن شلوار فقط بهش بپوشون
مگه میشه عزیزم زیادم پمادتتراساکلین نزن گوشت اضافه میاره وزخم تازه میمونه مای بیبی یه سایزبزرگترببندببرباشامپوبچه تندتندبشوریااب خالی آب خیلی خوبه شایدعفونت نیست پوسته پمادو...هست براپسرمنم فکرمیکردم عفونت هست بااولین حموم بعدختنه خیس خوردریخت بعدهم دانه دانه بخیه هادارن میافتن دوتامونده
چه پمادی براش میزدی؟؟چند روزه ختنش کردی؟؟
پماد تتراسایکلین بگو دکتر بنویسه بزن خوب میشه
چجوری عفونت کرده عکسشو بزار
چند روز پوشکش نکن، الان هوا گرمه، یخ نمیکنه، زود خوب میشه
مرتب هم با پماد چربش کن
چقد زود ختنه کردی ، نبندش عزیزم هرچند جیشش خودش مرحمه براش
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.