۳۸ پاسخ

من یکماهه دارم تحقیق میکنم
با پزشکان زیادی مشورت کردم
شنبه پسرم ختنه داره
۸۰ درصد با سنتی موافق هستند اصلا حلقه توصیه نمیشه
میگن کم دکتری پیش میاد که تسلط به حلقه داشته باشه نمیتونن پوست خوب میزون کنن و در آینده بچه مشکل زودانزالی پیدا میکنه

سوال منم هست
من ی هفته دیگه پسرم ختنه میکنم
میگن بخیه بهتره از حلقه

من پسرم رو با روش حلقه ختنه کردم
خداروشکر نه خودش اذیت شد
نه مارو خیلی اذیت کرد
بعد هفت روز هم افتاد
و اگه برگردم عقب هم انتخابم همین خواهد بود.

من برای پسرم حلقه گذاشتن
خونریزی نداشت
بعداز یه هفته یا ده روز افتاد حلقه‌اش

من امروز بهداشت بودم یگی‌اومده بوو میگفت بجه‌م‌چشام سفید شد وقتی ختنه‌کردن دکترا نگفتن بهش چی شده اومده پیش‌‌یه دکتر دیگ‌بابا اومده‌گفتع موقع ختنه پسرم‌چشام سفید رف از چیه دکتر گف‌مشکلی نداره گف چرا نداره چیو نداره بچه‌تشنج کرده حین ختنه اینو ب اون خانم میگفتن البته دور از نینی تو

حلقه کیاموافقت لایک بدن

من دوتا پسرم ختنه لیزری کردم رازی رازیم خونریزی هم اصلا نداره پانسمان نداشت عالی بود

من امروز ختنه کردم وحلقه پسر اولم حقله بود خیلی راضی بود م دکتر خیلی مهمه روشش هرچی باشه

اومدم از تجربیات بقیه استفاده کنم یکی گفته سنتی یکی حلقه اخرش نفهمیدم کدوم بهتره 😁

من هر دوتا پسرامو حلقه گزاشتم روز اولش سخته چون جیش ک میکنه میسوزه
ولی بعدش بهتر میشه هرچی چرب کنی زود میفته

من لیزری انجام دادم سه روزه درصد خونریزی تقرییا صفر درصده

من هردو تا پسرم رو به روش سنتی ختنه کردم.دکت ی ک من میبرم اصلا با حلقه موافق نیست

روش حلقه خونریزی که نداره دردشم کمتر از بخیه، میگن روش حلقه خوشگل تر در میاد ، من با چنتا متخصص صحبت کردم همشون گفتن فقط حلقه. من که خیلی راضی بودم بچم اذیتم نشد سر ی هفته هم حلقش افتاد

خونریزی نداره

من حلقه جمعه ختنه کردم دیشب افتاد خیلی خوب و آروم بود بچم فقط شب اول و دیشب ک حلقه آش افتاد اذیت کرد

من روش حلقه انجام دادم
بعد پنج روز حلقه افتاد

منم ختنه کردم ب صورت بخیه بود نه بچه اذیت شد طی ۱ هفته هم خوب شد

پسرمن حلقه بود اصلن هم هیچ دردسری نداره خیلیم راحته

من پسرمو چند روز پیش به روش جدید ختنه کردم خییییلی راحت بود ن گریه کرد موقع عمل نه بعدش اذیت شد چون مراقبت ویژه ای انجام دادم براش

من دیروز ختنه کردم سنتی خیلی راضیم

منکه سنتی کردم پسر اولمو‌اصلا راضی نیستم کلاهکش همیشه ب خدا چسبندگی داره و پایینم اندازه عدس گوشت اضافه داره بچم اذیته این پسرمو ب امید خدا حلقه میکنم

من پسرمو به‌روش حلقه ختنه کردم بچم زیاد گریه نکرد فقد همون موقع که ختنش کردن
موقع پماد زدن کمی گریه میکنه که طبیعیه
در کل من که راضیم

منم پسر بزرگه را بخیه کردم بیچاره کرد بعدی حلقه راحتتر بود

لیزر چی اونم خوبه؟

سنتی خیلی خوبه من یکی از بچهام سنتی ختنه کردیم خیلی خوب بود زیاد اذیت نشد
ولی این یکی ب روش حلقه بود پدرم در اومد الانکه حلقش افتاده بدتر اذیت میشه

من امروز شیش روزه پسرمو ختنه کردم لیزری وبخیه جذبی

پسر اولیم حلقه بود راضی بودم

پسر اولم و به صورت حلقه ختنه کردم اصلا راضی نیستم
بعد اینک حلقه افتاد دوباره پوست اومد رو سر آلت مثل وقتی ک ختنه نشده
دوباره از سر نو بردم ختنه
ولی پسر دومم و می‌خوام به صورت بخیه ختنه کنم زودتر هم خوب میشه
به صورت بخیه نهایت تا ۳ روز
ولی حلقه خیلی اذیت شدم و تا ۸ یا ۹ روز طول کشید تا حلقه افتاد

پسر من کلی خون از دست داد الآنم دارو دادن بخاطر خون ک از دست داد

من سنتی کردم الآنم هفت روزه یعنی عذابی کشید پسرم از اینطورم خودمو اذیت کرد خونریزی و هزارتا مشکل همون حلقه کن بهتره بدون خونریزی

به منم گفتن به روش سنتی بهتره

من خیلی تحقیق کردم اخرش حلقه گذاشتم فقط ادرار اول گریه کرد بعدش هیچی حس نمیکرد ۲ماهگی انجام دادم ولی برادر زادم سر بخیه خیلی جیق میزد بخیه تیزیش میخورد ب پوشک ضعف میکرد باز نظرات فرق میکنه جفتش برش و خونریزی و داره فقط حلقه پوست و با نخ و حلقه میبندن تمیز تر میوفته بخیه ام ک دیگ بخیه میکنن

حلقه خیلی بهتره کمتر اذیت میشه
اول اینکه بعد با اولین ادرار خیلی گریه میکنه از وقتی ختنه کرد تا فردا همون روز اصلا نباید پانسمان باز کرد بعد اون روز ک باز کردی هربار اون پمادی ک دکتر میگ میزنی براش روش بای گاز میزاری اصلا هم آب بهش نخوره نترس استرس هم نداشته باش تا یک هفته هم حلقه میفته

پسر من حلقه بود راضی بودم

من شنیدم سنتی بهتره
دوتا ازفامیلامون بچه هاشونو به روش حلقه ختنه کردن میگفتن هنوزم استرس به جون بچس چون بدون بیحسی و اینابوده انگارشوک واردشده بهشون تقریبا تا ۱۰ روزم طول کشیده حلقه بیفته. ولی یکی از دوستام سنتی ختنه کرده گفت دکتر بچه رو خواب کرد و انجام داد بخیه هاشم تا ۴ روز افتاد

من دوتا پسرامو حلقه بود خوب بود زیاد اذیت نشدن حامی روهم حلقه میکنم ب امید خدا

من بخیه میزنم

من لیزری کردم زیاد اذیت نکرد فق دو ساعت اول درد داشت بعدش شدید نبود

سوال های مرتبط