منکه پدمو برنمیدارم چون ممکنه یه روز کامل هیچی نیاد بعد یهویی بیاد
دقیقا منم همینطورم😂
منم اینجوری میشم بعضی وقتا😖
همه اینجورین 😐
ـــ .
شما که باردارین این چه سوالیه به ذهنتون خطور کرده
منم پریود شدم 🙂
مشکل روانی داره پریودی هامون بابا
تحویلش نگیر
خدا لعنتش کنه
انشاالله این ماه بره و ۱۰ ماه بعد برگرده واسه هممون ریخت نحسش رو نبینیم دیگه😏😒😏😒
منم همین جوری هستم 🤣🤣🤣
همینه.
تنها نیستی داداچ😂😭☝🏻
منم روزسوم دیگ قهوه ای شد روزچهارم انگارپاک پاک بودم روز پنجم ک نوارنزاشتم یکم اومد
درود به جمع گول خوردهای پریودی 👋😁
برا منم پیش میاد
گول نخور منم اینجوری بودم تا۷ روز هست لکه و این چیزا
اره منم همیجورم
ماهمه رو اسکول کرده😂
تنها نیستی 😄
منم عین توام دختر😂
میخوای روز ۵ بیاد یه شورت نو خوشگل بپوش قشنگ اندازه روز اول خونریزی داری😂😂😂
تنها نیستی همه اینیم
ماهم همینیم خواهر
کلا همینه عزیزم اگر پریودیت ۷ روزه باشه همین مدلیه
منم همینم ولی نباید نواررو برداری تا ۷ روز پریودیت ادامه داره
سلام عزیزمم،دقیقااا همینجوری😅
تنها نیستی
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.