۲۴ پاسخ

منکه پدمو برنمی‌دارم چون ممکنه یه روز کامل هیچی نیاد بعد یهویی بیاد

دقیقا منم همینطورم😂

منم اینجوری میشم بعضی وقتا😖

همه اینجورین 😐

ـــ .

شما که باردارین این چه سوالیه به ذهنتون خطور کرده

منم پریود شدم 🙂

مشکل روانی داره پریودی هامون بابا
تحویلش نگیر
خدا لعنتش کنه
انشاالله این ماه بره و ۱۰ ماه بعد برگرده واسه هممون ریخت نحسش رو نبینیم دیگه😏😒😏😒

منم همین جوری هستم 🤣🤣🤣

همینه.

تنها نیستی داداچ😂😭☝🏻

منم روزسوم دیگ قهوه ای شد روزچهارم انگارپاک پاک بودم روز پنجم ک نوارنزاشتم یکم اومد

درود به جمع گول خوردهای پریودی 👋😁

برا منم پیش میاد

گول نخور منم اینجوری بودم تا۷ روز هست لکه و این چیزا

اره منم همیجورم

ماهمه رو اسکول کرده😂

تنها نیستی 😄

منم عین توام دختر😂
میخوای روز ۵ بیاد یه شورت نو خوشگل بپوش قشنگ اندازه روز اول خونریزی داری😂😂😂

تنها نیستی همه اینیم

ماهم همینیم خواهر

کلا همینه عزیزم اگر پریودیت ۷ روزه باشه همین مدلیه
منم همینم ولی نباید نواررو برداری تا ۷ روز پریودیت ادامه داره

سلام عزیزمم،دقیقااا همینجوری😅

تنها نیستی

سوال های مرتبط