۴ پاسخ

گهوارم برقی نیست ولی فعلا خونه مادرمه اینجا ندارم چیزی ازش استفاده نمیکنم البته وقتی اونجا بودمم دخترم داخلش نمی موند خیلی کم اصلا باهاش خواب نمی‌رفت مگر اینکه می‌خوابید به عنوان جای خواب ازش استفاده میکردم بعدش مثلا یه ذره بیدار میشد تکون میدادم می‌خوابید

می خوابه خاموشش می کنم رو همون خوابه دیگه
ولی روی دور کند می ذارم اولش هم تا بخوابه

نانو دارم. همش اونجا میخوابونم. ولی تاب نمیدم

گهواره برقی ندارم ولی ننو دارم همیشه توش خابیده چون دوست داره و خوب میخابه توش

سوال های مرتبط

مامان رها ورادین مامان رها ورادین ۱۰ ماهگی