۱۰ پاسخ

باردار نباشی یه وقت پشیمونی به بار بیاد

عه پریودی شدی😑منم با تست مثبت پریود شدم... لک دیدم بعدش شدم.

دیوونه شدم ازین وضعیتی ک توش گیر کردم

بخاطر هوای بهاریه،، من اسفند آخرین پریودم بود فروردین نشدم رفتم دکتر بعدش سونو گفت هیچی نداری هورمونات بهم خورده دکترم همونجا یه آمپول زد قرص داد ده روز خوردم هفته بعدش شدم

اخه مطمئنی باردار نیستی؟

اگر مطمئن هستین باردار نیستین.
تخم شنبلیله دم کنین. بازکننده قوی

منم بخورم بلکه ساک خالیم دفع شه🥲💔

تصویر

گل گاو زبون دم کن با زعفرون بخور ب سرعت باز میکنه

من همین طور فقط کمی لکه بینی داری نمی دانم چرا اینجوری شدم

پنج انگشت هم امتحان کن

سوال های مرتبط

مامان فندوق مامان فندوق هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان توت فرنگی مامان توت فرنگی روزهای ابتدایی تولد