نهارتون چی بود چی هست 🙄

۲۷ پاسخ

دمی گوجه پختم

آبگوشت

ماکارانی بی مزه

فسنجون از دیروز

قیمه جات سبز

عدس پلو

قورمه سبزی

رژیم شوک ۳روزه تخم مرغ و سیب زمینی آب پز گرفتم.بنابراین ناهارم ایشون بودن

تصویر

هیچی😹 میخام برم دکتر
نمیدونمم چ درست کنم😫😫😫😹😹

لوبیاپلو

کوکو سیب زمینی

قرمه سبزی

منم دمی درست کردم با شوهرم دوتامون عاشقشیم ولی زنگ زد کار پیش اومده تو بخور.متاسفانه اصلااا خوشمزه نبود تنهایی😭

برای اولین بار بعد عروسی آش ترش پختم🤦‍♀️ امان از هوسهای بارداری

آبگوشت بود

سبزی پلو با ماهی سرخ شده جاتون خالی

فسنجان از روز قبل

عدسی داشتیم😁هوس کرده بودم🤭

دمپخت دیشب

ما نهار قیمه داشتیم ولی بعد مطب دکتر برمیگشتیم تو راه یکی دوجا بوی فلافل پیچیده بود هوس کردم ، خلاصه فلافل خوردیم🫠😉
قیمه موند واسه شب😋

دمی گوجه 😂با خوراک مرغ و قارچ 😅😅

برنج دیشب

هیچ کدام😅

دمی گوجه با ته دیگ بال مرغ

قلیه ماهی

ماکارانی بود

قورمه سبزی گذاشته بودم

سوال های مرتبط

مامان دوتا پرنسس مامان دوتا پرنسس هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان یسرا و مرتضی مامان یسرا و مرتضی هفته سی‌وسوم بارداری
مامان شاهان  جونم🩵 مامان شاهان جونم🩵 هفته سی‌وهشتم بارداری