خانما این برای سوختگی بچه خوبه

تصویر
۴ پاسخ

خوب هست ولی نباید زیاد بزنی نهایتا ۲ بار در روز

آره خوبه

عزیزم من دخترم سوخته بود این زدم براش عالی بود

تصویر

آره خوبه ولی هیچی به کلیترومازول نمیرسه

سوال های مرتبط

مامان آقا آیهان 🩵 مامان آقا آیهان 🩵 ۱ سالگی
مامان جوجه کوچولو،😘 مامان جوجه کوچولو،😘 ۱۵ ماهگی
مامان حسین جون مامان حسین جون ۱۲ ماهگی