سلام خانوما این پماد سوختگی رو برای دخترم گرفتم خوبه؟؟؟

تصویر
۲ پاسخ

من از این تا حالا استفاده نکردم ولی باریج همه چیش خوبه

من استفاده میکنم براش

سوال های مرتبط

مامان گل آفتابگردون مامان گل آفتابگردون ۱۲ ماهگی
مامان آقا آیهان 🩵 مامان آقا آیهان 🩵 ۱ سالگی