۱۸ پاسخ

منم اقدامم ایشالله هممون مثبت بشیم🥹😍

من ۶ سال تحت اقدام ب بارداری بودم‌
فکر‌میکردم باشگاه و سبک زندگی سالم ب اضافه پیاده روی هر روزه و رهایی و اصلا فکر بارداری نبودن باعث شد اون ماه من‌مثبت بشم
جوری تو فکر‌حاملگی نبودم ک ۱۰ روز تاخیر داشتم اما اصلا فکر نمیکردم باردار باشم فکر‌میکردم ی مشکلی پیش اومده

من ماه دوم اقدامم اینماه خیلی کارا کردم از اول پریودی تا روز تخمک گذاریم صب ناشتا و شب قبل خواب با شوهرم عسل سیاه دونه خوردیم تا روز تخمک گداری شبا شکممو با روعن سیاه دونه ۵دقه ماساژ دادم ویتامین دی و فولیک اسید خوردم شبای تخمک گداری شیر موز عسل خوردیم پیاده رویم کردیم یکمم رژیم گرفتم و قندو شیرینی و کم کردم اقدامم زیاد کردم ۴روز به موعدمه بیبی منفیه علائم خاصیم ندارم ینی میشه باردار باشم؟؟؟

من ماه اول اقدامم هست انشالله که خدا بخواد و بگیره🥹😍🙏🏻
چیز خاصی ام استفاده نکردم فولیک اسید میخورم فقط یک ماه و خورده ای

منم اقدامم تازه پاک شدم قرص و آمپول استفاده کردم سشنبه باید برم سونو ماه پیش که منفی شد انشاءالله این ماه مثبت بشم 🥺💔

منم منتظرم 🥲

اقدامم الان پریودم از شنبه دوباره میرم تو کارش ببینم اینماه چی میشه

من اقدامم و منتظر این ماه قرص لتروزل و امپول hcg و قرص دوفامد داشتم

من اقدام کردم و آمپول هم زدم دو روز تا موعدمه

تازه پریودم خوب شد و همچنان درحال اقدام.
فولیک اسید و ویتامین ای و دی چندتا تقویتی دیگه میخورم

والا این ماه فرقش با ماه های قبل اینه
خودم اواهلث میخورم
همسرم اسپریژن
میخوام پریود که شدم این ماه خیلی رعایت کنم
کاچی بخورم
سیاهدونه بزنم به رحمم
و اینا

منم چند ماهه منتظرم

من هاله انداخت🥹

منم این ماه قراره اقدام کنم، الان بیست روزه قرص فولیک اسید و b12 ,ویتامین دی و منیزیم میخورم

اقدامم منتظر ❤️

منم منتظرم انشالله زود نتیجه بگیریم سال دیگه بچه بغلمون باشه🤲💖

من این ماه دکتر بهم قرصهای جدید داد
رووفولیک، کیوتن، اینوزیتول پلاس، قرص آهن فردا موعدمه نمیدونم چی میشه. یگ ساله اقدامم

اقدامم منتظر نتیجه ام

سوال های مرتبط