آره دیگه تا بزرگ نشن تولد رو یادشون نمونه که اصلا مفصل گرفتن فایده ایی نداره منماگه بخوام بگیرم با خانواده ها میگیرم آتلبه هم میبرمش یه عکس با تم تولد همون آتلیه میگیرم چند بار هزینه نمیشه کرد ان شالله پنج سالگی مفصل میگیرم براش
خودمون بودیم با خانوادمو خانواده شوهر تولدم خونه مامانم اینا گرفتم
من تولد گرفتم با خانواده هامون وبردم آتلیه
ساده و خانوادگی خیلی خوبه
فقط حتما ببرش آتلیه چون در آینده اون عکسا فقط براش میمونه
سلام عزیزم من آتلیه آنلاین دارم کلی تمای جذاب وقشنگ دارم تم ماهگرد بارداری دندونی آشپزباشی حمام پاییزه یلدایی عیدنوروزو...کسی خواست روبیکا پیام بدین ۰۹۹۳۵۸۵۷۲۹۳
همه کاراشو کردم وسایل واس گیفتش خریدم ک درست کنم، بک گراند و میز رزو کردم، وسایل بادکنک آرایی و.. خریدم، لباسشم خیاط داره آماده میکنه.
من خانوادگی گرفتم ۲۰ نفر بودیم بااینکه دخترم مریض بود ولی خیلی همکاری کرد و اصلا هم پشیمون نیستم
منم خانوادگی گرفتم عکسش تو پستای اخرم هست
من خانواده هارو شام صدا میکنم یا تو خونه یا آتلیه ازش عکس میگیریم
تو تاپیکام هست
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.