۷ پاسخ

خدا خیرت بده چه زن خوبی من کیک دندونی سفارش دادم چقدر هزینه کسی هم نخورد ریختم بیرون

احسنت به دل بزرگت

من هنوز دخترم به اون وقت نرسیده ولی اگه لازمش نداری بده به من نگهش دارم

افرین ب قلب مهربونت😍💕 عاشقت شدم

چقده قشنگع و‌چ حرکت زیبایی واقعا

وای چه قشنگه 😍

واقعا آفرین بهت😍

سوال های مرتبط