من خودم دولتی بودم قبول کردن رفیقمم خصوصی رفت بیمه تکمیلی هم قبول کردن
نه بابا. دخترخاله من بچه اولش بود، سزارینی هم بود، بیمه هزینه بیمارستانو پس داد.
الکی گفته
زن داداش من شکم اولش و زایمان کرد بیمه هم بود
هزینه بیمارستان خصوصیا ۱۰۰به بالا شده درسته دستمزد دکتر ام که جداس ولی با توجه به اینکه بیمه چقدرشو میده میتونی بری اون مبلغ رو از بیمه پس بگیری
ربطی نداره که اگه بیمارستان خصوصی باشی برگه میگیری میبری بیمه پولشو میگیری
زن داداش من تو بیمارستان خصوصی عمل کرد با بیمه ۱۵ تومن سزارین کرد بچه اول هم بود
🙄
یا خدا پس مال منم ۱۰۰ میشه من خصوصیم ۴۰ تومانم دستمزد پزشکمه ۱۴۰ پیاده میشم خیلی شیک.
دکتر دروغ گفته دولتی رایگان نیمه دولتی نصف بیمه میده ۱۰۰ میلیون نیست کم تره
وا نه بابا دولتی با بیمت هزینه ای نمیشه
بیخود اتفاقا بچه اول قبول میکنن برو دولتی سوال کن
وا چه حرفا
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.