من شعراش حفظ شدم😆😆😆
زیر دوسال تی وی نباید بببنن مداوم
😂 😂 😂 اشکال نداره نگا کن خودش یه استراحته، دختر من فقط پوکویو نگا میکنه🤭
اصلا نگاه نمیکنن بابا هرچی میزاریم خودمون میشینیم میبینیم😅
🤣🤣واقعا من خودم اینقدر با لذت میشینم میبینم اونوقت دخترم همش دور وسیله هاس گاهی نگاه میکنه
حالا همه میریزن میگن تلویزون بده😂
🤣🤣🤣وای مخصوصا کارتون هایی ک دوست داری
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.