۷ پاسخ

من شعراش حفظ شدم😆😆😆

زیر دوسال تی وی نباید بببنن مداوم

😂 😂 😂 اشکال نداره نگا کن خودش یه استراحته، دختر من فقط پوکویو نگا میکنه🤭

اصلا نگاه نمیکنن بابا هرچی میزاریم خودمون میشینیم میبینیم😅

🤣🤣واقعا من خودم اینقدر با لذت میشینم میبینم اونوقت دخترم همش دور وسیله هاس گاهی نگاه میکنه

حالا همه میریزن میگن تلویزون بده😂

🤣🤣🤣وای مخصوصا کارتون هایی ک دوست داری

سوال های مرتبط

مامان هانا خانوم 🍒 مامان هانا خانوم 🍒 ۱ سالگی
مامان تپل خان مامان تپل خان ۱۲ ماهگی