اب هندونه خیلی خوبه
ببخشید از کجا میفهمن آب در بچه کمه
چیکار کنیم خدا کنه به 38 هفته برسیم یا حداقل 37 و چند روز
منم اب دور بچم ۷ خیلی مایعات میخورم ولی چون نشتی دارم بی فایدس
۷درصد بود ۳۷هفته سزارین شدم
من کمه چیکار باید کرد
هرچقدر مایعات میخوردم که هیچ
سرمم دکتر یک لیتری برام نوشته داروخونه به جاش نیمی میده میگه دعاکن همینم بهت میرسه
برای من گفت کمه هفته ۳۳ نمیدونم چیکارکنم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.