کیا اب دور بچشون کم بوده چند هفته زایمان کردید؟؟

۷ پاسخ

اب هندونه خیلی خوبه

ببخشید از کجا میفهمن آب در بچه کمه

چیکار کنیم خدا کنه به 38 هفته برسیم یا حداقل 37 و چند روز

منم اب دور بچم ۷ خیلی مایعات میخورم ولی چون نشتی دارم بی فایدس

۷درصد بود ۳۷هفته سزارین شدم

من کمه چیکار باید کرد
هرچقدر مایعات میخوردم که هیچ
سرمم دکتر یک لیتری برام نوشته داروخونه به جاش نیمی میده میگه دعاکن همینم بهت میرسه

برای من گفت کمه هفته ۳۳ نمیدونم چیکارکنم

سوال های مرتبط

مامان 💞جانان 💞 مامان 💞جانان 💞 هفته پانزدهم بارداری