۶ پاسخ

منم روز ۱۷ آزادسازی م و پریود شدم
دلم خیلی شکست...

عزیزم از کی میتونیم انجام بدیم ازمایشو

منکه میترسم منفی شه هوفف روز ۱۳ آزادسازی ام😭

انشالله

انشاءالله 🤲آفرین به این که امید داری ادامه بده

انشاالله عزیزم

سوال های مرتبط

مامان شاه توت 💙 مامان شاه توت 💙 هفته ششم بارداری
مامان علیسان مامان علیسان روزهای ابتدایی تولد