۷ پاسخ

عزیزم هنوز وقت هست اصلش ۱۶ ازاد سازیه تا زمانی ک پریود نشدی

😔پرونده منم این ماه به پایان رسید روز ۱۷ سیکل منفی طبق گهواره ۳ روز تا پریودی😢

گلم منم ماه قبل زدم باردار نشدم روز دوم تاخیر پریود شدم
حالا این ماه باید باز آمپول بزنم یا همینجوری امکان حاملگی هست ؟

انشالله بگیره عزیزمم

امیدوارم بزودی خبر بارداری‌ بدی بهمون

عشقم ناامید نباش✨🫂

انقدر انرژی منفی به خودت ندهه

سوال های مرتبط

مامان پناه مامان پناه هفته بیست‌وسوم بارداری
مطمعنم یه روزی منم مامان میشم مطمعنم یه روزی منم مامان میشم قصد بارداری
مامان ایلیا🤱🐣 مامان ایلیا🤱🐣 ۴ ماهگی