وقتی ۱۴ آزادسازی تست منفی بشه....یعنی امید بی امید؟🫠

۴ پاسخ

حتما امیدی داری دوروز دیگه صبر کن انشالله باردار باشی

دارو کلومیفن هم میخوردید یا فقط امپول زدید؟

نه کی گفته صبر کن تا موعدت بعد تست بزن من اینجوری شدم

دوروز دیه بزن اگه منفی بود دیه منفیه ☹️

سوال های مرتبط

فاطیما فاطیما قصد بارداری
مطمعنم یه روزی منم مامان میشم مطمعنم یه روزی منم مامان میشم قصد بارداری
چشم انتظار چشم انتظار قصد بارداری
مامان امیر علی مامان امیر علی ۱۵ ماهگی