۵ پاسخ

دوستان من امروز، روز ۱۴ آزادسازیم هست و موعد پریودمه. اسپاسم خیلی خفیف زیر دل دارم و یه لکه خیلی کم روشن دیدم در حالیکه پریودهام همیشه با خونریزی بوده. البته صبح خیلی کار کردم و بعدش دوش آب داغ گرفتم.
نمیدونم این لک چیه
الان چکار کنم. شما تجربه مشابه داشتین؟

منم چندروزه 3روز پشت سر هم آمپول آزاد سازی زدم و کار بهم گفت یه روز در میان رابطه داشته باش کی باید تست بزنم و اینکه یه هفته به موعد پریودیم مونده

بروازمایش خو

تا ۲۰ روز
۱۶ تا ۲۰ روز

ولی تو تاپیکات تستت رو دیدم به نظرم مثبتی

بیبی زدی ؟

سوال های مرتبط

مامان مامان فندوق😍♥ مامان مامان فندوق😍♥ هفته سی‌ام بارداری