دوستان من امروز، روز ۱۴ آزادسازیم هست و موعد پریودمه. اسپاسم خیلی خفیف زیر دل دارم و یه لکه خیلی کم روشن دیدم در حالیکه پریودهام همیشه با خونریزی بوده. البته صبح خیلی کار کردم و بعدش دوش آب داغ گرفتم.
نمیدونم این لک چیه
الان چکار کنم. شما تجربه مشابه داشتین؟
منم چندروزه 3روز پشت سر هم آمپول آزاد سازی زدم و کار بهم گفت یه روز در میان رابطه داشته باش کی باید تست بزنم و اینکه یه هفته به موعد پریودیم مونده
بروازمایش خو
تا ۲۰ روز
۱۶ تا ۲۰ روز
ولی تو تاپیکات تستت رو دیدم به نظرم مثبتی
بیبی زدی ؟
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.